Doa Salamati

جلوه هدی ۱

به این مطلب رای دهید
(0 رای)

بسم الله الرحمن الرحیم

حجاب یکی از مهمترین آموزه های انسانی و دینی بانوان در جهت طهارت و پاکی شخصی و حفظ عفت و پاکدامنی جامعه مد نظر اندیشمندان، دین و اولیای آن است. دین مبین اسلام به عنوان آخرین و جامع ترین برنامه سعادت انسان بر این امر سفارش زیادی نموده است. تاکیدات مقام معظم رهبری در جایگاه ولایت فقیه و حکمرانی جامعه در این راستا، امری مستمر بوده که نشان از اهمیت زیاد این موضوع دارد. مساله پوشش و حجاب در حال حاضر به چالشی جدی برای خانواده ها و مسئولین فرهنگی جامعه تبدیل شده است. آشنایی با این آموزه ها جهت تکامل و رشد اعتقادی و ایمانی جامعه هدف، یکی از رسالت های موسسه فرهنگی قرآن و عترت فدک سبز طوس است که بر اساس آن طرح «جلوه هدی» را با مدد الهی و الگوگیری از کتاب خدا و کلام معصومین علیهم السلام بررسی، برنامه ریزی و اجرایی نموده است.

موسسه با در نظر گرفتن این مهم و پاسخ گویی به درخواست جامعه هدف خود، سلسله جلسات آموزشی مساله حجاب برای عموم بانوان، خصوصا نوباوگان و نوجوانان، طرح «جلوه هدی» را به صورت پرسش و پاسخ با هدایت و اجرای اساتید برجسته حوزوی و دانشگاهی که به صورت افتخاری فعالیت می کنند، با محوریت کتاب «ستاره ها چیدنی نیستند» برگزار می نماید. اولین جلسه این طرح در تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۴ در محل پایگاه مقاومت مسجد موسی بن جعفر علیه السلام (واقع در خیابان آیت الله عبادی ۳۳) با حضور بانوان و دختران نوجوان برگزار گردید که مورد استقبال نمازگزاران، امام جماعت محترم و هیئت امناء مسجد قرار گرفته و درخواست ادامه و اجرای این طرح را در دفعات بعدی داشتند.

نگاه شفیعانه مادر مهربان هستی، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، شامل حال خادمان، شرکت کنندگان و شیفتگان کویشان باد.

نیک اندیشانی که قصد مشارکت در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را دارند می توانند همراهی های خود را با کد (۶) به حساب موسسه واریز نمایند.

شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۲۷۱۰

مشاهده 3 زمان

پیام بگذارید

از وارد کردن تمامی اطلاعات ضروری که با علامت (*) مشخص شده اند اطمینان حاصل کنید. وارد کردن کدهای اِچ‌تی‌اِم‌اِل مجاز نیست.

موسسه قرآن و عترت فدک سبز طوس